Färgbestämning

M

Marie_C

Är det någon som kan hjälpa mig med att färgbestämma dom här två sötnosarna?
Ungar
 
Liten gissning men den ljusare i mellanbandet på färgen tycker jag ser ut som buffagouti och den andra goldenagouti/golden/white :)
Ser ut som den sistnämnde är tickad på dom mörkare partierna har jag rätt :confused:
 
Nu när du sålt ungarna borde du ju ha plats för två små marsvin :idea:. Chocko pops borde ju motsvara 2 marsvin ungefär ;) :D
 
Då är det alltså en goldenagouti/golden/white och en buffagouti?! :)
 
Japp om den ljusa inte har något vitt strå eller två också eller buff fläck utan tickning :)
Jag har kort på buff agouti och golden agouti bebisar om du vill se och jämföra :bump:
 
Jag har plats för hela lägenheten full.... :angel:
Men minman är allergisk mot hund o katt, unulaterna går bra men så har han inte närkontakt heller o kaninerna är ute. Vissa är inte allergiska mot marsvin o jag har velat ha ett länge men isåfall måste min man testa hos nån med svin! El låna ett el nåt. Sedan så bor vi ju hos mormor! När vi får en egen läg. -hoppas snart-då!
 
Den tilll vänster är antagligen golden agouti, med cream tecknad mage eller?
Och den andra ser ut att vara en nonself golden agouti, white, golden.
 

Liknande trådar

Övr. Djur Dessa sötnosar har varit här väldigt mycket senaste dagarna, någon som vet vad det är för sorts fågel?
Svar
3
· Visningar
838
Senast: Mirre
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 328
Senast: Gunnar
·
Däggdjur Jag tog över en hankanin, tog den till veterinären för kastrering, veterinären sa att han redan var kastrerad, köpte två honor…NU är han...
Svar
3
· Visningar
1 097
Senast: fejt
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 661

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp