Fästingsaliv kan döda maligna celler

Problemet är att de är fortfarande äckliga små jävlar :yuck: :wtf: Jag har plockat många på katterna men i somras var det första gången en jävel försökte bita mig och den klättrade omkring i mitt hår i 12 timmar (jag hysteriskt kliande över det som rörde sig och trodde jag blivit galen tills jag tog den).

Den brann när jag fick tag på den kan jag säga! :devil:
 
Coolt!

Jag har typ slutat vara rädd för fästingar sen jag upptäckte dess överman i somras: Älgflugor.
:eek::arghh::arghh::yuck:
 
Kanske är dags att komma över min extrema fästingfobi. Att friluftsliv är nyttigt vet ju alla, nu kan det även bota cancer... :up:;)
 

Liknande trådar

Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
528
Hundhälsa Min ena utreds sedan två månader för kennelhosteliknande hosta och orsaken gäckar veterinärerna. Hjärtat är kollat (pga tidigare...
Svar
6
· Visningar
866
Relationer Idag är det 10 år sedan. 10 år sedan jag fick ovärderlig hjälp och stöttning härifrån. 10 år sedan jag blev "fri". 10 år sedan livet...
Svar
1
· Visningar
1 317
Senast: tanten
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 111
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp