tott

Trådstartare
Duger ett gammalt tvättfat på marken som fågelbad? Hur mycket vatten ska det vara?

Jag ställe precis ut ett och satte också i en sten som eventuella insekter och fjärilar som råkar plumsa i kan ta sig upp på.
 
Inte alltför djupt och gärna lite upphöjt. Dvs helst inte direkt på marken (fast jag har lagt ett men då avsätt för igelkottar direkt på marken). Tänker att all vatten är bättre än ingenting oavsett ”konstruktion” :)
 
Inte alltför djupt och gärna lite upphöjt. Dvs helst inte direkt på marken (fast jag har lagt ett men då avsätt för igelkottar direkt på marken). Tänker att all vatten är bättre än ingenting oavsett ”konstruktion” :)
Ska se vad jag kan åstadkomma för upphöjning. Igelkotten har redan sedan i våras ett eget litet vattenfat.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej. Jag hoppas att här finns några som mer kunskap än mig i hur polisen hanterar den här typen av situationer. Vi har fått mycket...
Svar
14
· Visningar
2 312
Senast: Rosett
·
Samhälle Hur ser er krisberedskap ut, ni som bor i lägenhet/större städer? Vi diskuterade det i lunchrummet på jobbet idag, där vissa var...
8 9 10
Svar
190
· Visningar
9 016
Senast: Masqueradee
·
Hemmet Vi har nyss köpt ett hus, som tar vatten ur lokal brunn. För att göra livet underhållande, så är vi tre fastigheter som delar på samma...
2
Svar
31
· Visningar
1 728
Senast: Blyger
·
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
1 958
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp