Fakta om Shiba Inu?

• Hundavel & Ras
  • Trådstartare Trådstartare Amela
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 2 516
A

Amela

Hej!

Jag har klurat rätt länge på vad valet av ras på min andra hund ska bli.
Och jag fastnade för Shiba Inu.

Har läst en del om rasen men undrar ifall det är någon där ute som har en Shiba eller har erfaranheter av rasen.
Så skulle jag gärna vilja veta lite mer om rasen. (ifrån erfarna ägare) :laugh:

//Amela​

Sv: Fakta om Shiba Inu?

Oj, jag hittade precis den här tråden! Så roligt att du blivit shibafrälst! ; )

Har en liten shibadam hemma, och känner mig hyfsat engagerad i rasen trots att det här är mitt första rävabarn. Jag ska se om jag inte kan plita ihop någonting mer uttömmande senare idag. Är det något särskilt du funderar på?

(Övervakar denna tråd pga egen nyfikenhet jag har om denna underbara ras; mer info snart hoppas jag!) ;)

Nu petar jag på dig! Jag har nämligen också gått och blivit intresserad av att skaffa en Shiba som hund nr. 2. Spy ut all erfarenhet du har av din egna och andra Shibor du har träffat. Rasfakta och sånt kan man ju läsa mycket på nätet men det hade vart kul att få en shibaägares syn på det!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan... 2
Svar
31
· Visningar
3 380
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 536
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 546
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 973
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Bråkande hundar
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈