Falsterbo fynd nu!!

Sv: Falsterbo fynd nu!!

*kl*

Var där på söndagen och hann ju knappt m mässan alls pga regnet som gjorde att nästan alla utställare flydde fältet :mad: Så det blev inga direkta fynd för min del. En regnrock hittade jag billigt.
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

var där i lördags och shoppade lite
ett svettäcke 139:-
rundsytt träns inkl tyglar 99:-
träns m v-format p-band inkl. tyglar 150:-
tyglar m invävt gummi 99:-
absorbine ultrashield 179:-
läderolja 1l 49:-
bandageunderlägg 4 st 69:-
sadelgjord 139:-

kan ha glömt ngt....
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

Det var sp lite såp. Men jag trir att det ska vara .se istället för .com!
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

*snyft snyft snyft*
Jaaag viiiill oxå åka till Falsterbo och shoppaaaaa!!! Jaag viiill handlaa träääns å schabraak å en massa annat! Men det är ju så fasikens långt härifrån där jag bor :cry: :cry: :cry: (tyck synd om mej :rofl: :angel: *skoja*!).... Buhuäääääää :cry: :cry: :cry: (:angel:)...!!
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

kl

Ingen som är synsk här?:(

Jag köpte en svart nosgrimma som var ca 4-5 cm bred på Kings, perfekta spännen:love: som skulle passa till mitt träns. Nosgrimman kan både bli acchen och engelsk, men jag hittar den inte:cry::cry:

Har letat överallt men kan inte hitta den och jag vet att jag hade med mig den hem.
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

Jag har hittat påsen!!!

Hängde ute på staketet.

Såhär ser den ut:

Vanlig engelsk
Nosgrimman002-1.jpg


Achen
Nosgrimman003.jpg
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

just det schabraket var jag och pilla på lite :p
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

Jag skulle lasta in allt från bilen efter Falsterbo så jag hade väl hängt den där sålänge.

Har varit sur hela dagen för att jag äntligen hittat en nosgrimma och lyckats slarva bort den, men inte då:)
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

mamma köpte jätte bra transportskydd 495 kr

jag tänkte köpa en grimma med hästens text på, men vi var bara där en dag för hästen hemma blev sjuk...
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

Vissa ut av sakerna har jag i stallet men här kommer bilder på några saker:

Här är de jag köpte första dagen:
12508626.jpg


Här är HL shabracket & luvan:
12725082.jpg


CWD förbyglen:
12725084.jpg


Tränset: (Nosgrimma & pandband är utbyta)
12725083.jpg


Jackan:
12725085.jpg


Resten av sakerna finns i stallet kan försöka komma ihåg att fota de.


Ni frågar eefter bilder men sen blir det tyst:angel:
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

jag är avis på schabrak å luvan!!!

har fortfarande inte hajjar var man hittar sånna... hoppas på globen, får grabba tag i Bladluz, hon har koll ;)
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

KL

Detta lilla var vad jag fick med mig hem:

Svart träns med nitar, Chetak
Vinrött schabrak, RG
"Tävlingsregntäcke", Sjöhagen wear
Vitt schabrak m brodyr, Sjöhagen wear
Marinblåa 50/50 lindor, Equiline

Det var nog allt :p Bilder kommer om jag hittar laddaren till min kamera :mad:
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

Det är väl inte roligt när de ser att du faktiskt har köpt allt som du skrev ;)
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

*kl*

Jag köpte:
*två rundsydda träns m tyglar för 99:-/st ett brunt o ett svart
*svarta tyglar m gumminsida o hakar, Hansbo, 180:-
*svart/grått fleece fr Sjöhagen, 150:-
*svart bred nosgrimma från Kings, 150:-
*blå Horsewarejacka, 300:-
*positionsglas till mitt släp eftersom jag kört sönder det ena....

Mycket märklig passform var det på de rundsydda tränsen. Till fullblodet köpte jag ponnystorlek, men det var för stort över nacken och över nosen, men sen var nosgrimman runt nosen för liten... Hästen har ett avlångt smalt huvud och vanligen stl cob. Mycket märkligt. Har inte provar det andra på halvblodet än, en gissningsvis är det jättestort eftersom jag köpte full till henne...
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

Kings hade V-formade med swarowsikristaller från Capone för endast 349kr :love:, väldigt lik OS nästan men mkt billigare (inte riktigt samma kvalitet iheller, men mkt bra ändå upplever jag änsålänge). Dock slutsålt på lördagen tror jag, hittade inte fler då. Dock små storlekar! Stl Full för kort för båda mina storhästar, har det på ponny som har cob i träns, lite större än cobpannbandet på henne.
Juli187.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Falsterbo fynd nu!!

Dom som var där kallar inte jag V-formade :crazy: Utan mer som ett uträtat U om du förstår vad jag menar. Vill ha som är riktigt V-formade. :)
 

Liknande trådar

Mat Vi syskon ska mötas i Gbg för att umgås en lördag till söndag. Tanken är att börja med en lunch, gärna på ett ställe där det är ok att...
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Ariane
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
575
Senast: shebeen
·
  • Artikel
Dagbok Okej, på senaste har jag och mina kompisar börjat släppa att gå på ”random” fester asså hemmafester hos folk man känner till runt om i...
Svar
3
· Visningar
765
Senast: Otherside
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
635

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp