Kärleksdrama/kompisar

Okej, på senaste har jag och mina kompisar börjat släppa att gå på ”random” fester asså hemmafester hos folk man känner till runt om i området. Vi har mer börjat bli ett gäng med ett gäng killar med två i huvudkaraktär. Min kompis har sedan lång lång lång tid tillbaka varit kär i en av dessa två huvudkaraktärerna (kan kalla honom Olle) han har en kompis (kan kalla honom Timo) som jag på valborg började fatta ett tycke om. Redan innan vi åkte dit hade vi två pratat om dessa och sagt att vi aldrig skulle våga fråga om dom ville ses, men på valborg senare på kvällen när vi redan var ute och härjade bestämde min kompis sig för att skriva till Olle, Timo hade då en mindre fest och jag och min kompis (kan kalla henne Elsa) drog då dit. Redan inann hade Elsa sagt att de hade varit idylliskt om jag började gilla Timo eftersom hon gillar Olle. Men då fick jag reda på i taxin att vår gemensamma kompis oxå ville ha Timo, vilket jag inte har problem med då eftersom jag inte kände honom. Men redan då fick jag en klump i magen för att vår gemensamma kompis är väldigt (förlåt för språket) h*rig av sig. Men valde att inte tänka på de , efter valborg helgen därpå blev vi bjudna, jag Elsa och tre till bjudna på en fest hos en 05:a i vår skola. Där fanns en kille som var intresserad av vår andra kompis men ändå bestämmer sig vår gemensamma kompis för att haffa med honom och sedan ligga. Dagen därpå är jag och Elsa samt vår gemensamma kompis hos Olle och Timo, då hade vår gemensamma kompis inget intresse av att vara med oss utan fullt upp för att få killen från gårdagen att bli hennes KK. Då tänkte jag att hon hade släppt tanken på Timo vilket var skönt. Men denna helg som va blev jag riktigt full och var på Timo för att visa vad jag ville medan vår gemensamma kompis drog iväg en av killarna och haffa med honom samt låg, vilket jag tyckte var skönt för då kunde jag fokusera på Timo o dom skulle inte ha en uppfattning om henne mer än att hon hoppar från grabb till grabb. Men två dagar senare på tisdagen är jag och Elsa pvg till skolan, då säger hon ”**** vill ha Philip nu igen😂” alltså vår gemensamma kompis. Jag suckade o ba ok hon får väll de då men såklart jag kommer bli ledsen om hon är så djurig och kommer ligga med honom i helgen eftersom vi ska vara med dom. Och samtidigt vill jag inte börja bråka eller få dålig stämning med vår gemensamma kompis för att jag diggar henne. Men tycker att hon borde lugna sig med att bara ta för sig eftersom hon kan ligga med vad som helst när som helst och det känns som att jag blir undan tryckt men dock sa Timo att han gillar blondiner och han verkade visa intresse förra helgen för mig. Är de nån som har nått tips😂
 

Jag ser inte vad du vill ha tips på riktigt. Det jag tycker mig ana är dock att det verkar som att du/ni har åsikter om "kompisars" intima umgänge med andra. Är det något du behöver lägga vikt vid? Känner du en oro över det eller anser du bara att det finns en gräns för hur många kompisen får ligga med? Svaret på den frågan är ju avgörande för vad för tips du önskar.

Är er gemensamma kompis medveten om vad du kallar henne btw? Det är nog ingenting jag hade velat att mina kompisar kallar mig i alla fall.

Jag slår nog också ett slag för psykologiboken. En del av dina funderingar tror jag att du kan hitta där 👍
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
450
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok När jag gick första året på gymnasiet var jag bjuden på en fest som någon utav alla mina SUF-kompisar hade ordnat ute i Bergsjön, samma...
Svar
8
· Visningar
1 335
Senast: miumiu
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
21 182
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 226
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp