Fälttävlanskortsridning imorrn...

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Punkity
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 786
P

Punkity

Ja, så är det! Imorgon har jag första ridpasset i korttagningen! JAg är supernervös! Vi har ju haft fint väder i typ två veckor men nu snöar det!!! Illa illa.... Nån som kan ge lite bra tips eller liknande så jag kan sluta gå på tå?

Sv: Fälttävlanskortsridning imorrn...

LYCKA TILL!!!

Berätta gärna hur det gått! Jag ska också ta nu i April och vi har fått snö idag vi med:smirk:

Jag vill oxå ha tips jag ska rida för mitt i helgen här har det oxå snöat

Hej!
:bump:
Det gick superbra, snön hann smälta under förmiddagen, så det var bara lite blött när det väl var dags att rida! Dessvärre är ju hästen (lånat ridskolehäst) bara skodd i fram, men han tvekade inte att hoppa när han kommit på vad han förväntades göra (han har aldrig hoppat i terrängen förut).

Temporidningen var nog svårast, och vi galopperade bara en gång var så... men det får vi bättra på tills på söndag då nästa gång är! Annars flöt allt på jättebra, även om vi båda var lite tveksamma till att hoppa i nerförsbacken ;)

Lycka till du med!

Får man bara rida en gång!?:o

Jag ska ta FT-kortet på tisdag...förhoppningsvis då...

Min är också bara skodd fram...hm...hoppas det inte regnar. Kan kanske brodda i fram?

Har ni uppdelat? Så du har inte fått kortet än? Vi ska ta både praktiken och teorin på tisdag.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Det som inte fick hända hände - klänningen jag har beställt har inte kommit fram. På två veckor har den inte ens lämnat Norge, så vad... 2
Svar
20
· Visningar
2 186
Senast: Sel
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 158
Senast: Skjøldur
·
Hundhälsa Längesen jag var inloggad här, men nu behöver jag höra från kunniga hundmänniskor. Min 11-åriga hund fick för två veckor sedan dra ut...
Svar
3
· Visningar
863
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
1 029
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka