JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Fälttävlanslaget borta efter uteslutning
Moderator
Hästnyheter
Det fanns stora förhoppningar på det svenska young rider-laget till EM i fälttävlan. Men endast två av fyra tog sig i mål och...
Hästnyheter
Det svenska young rider-laget avslutade finfint vid ungdoms-EM i fälttävlan och kunde behålla femteplatsen efter banhoppningen.
Hästnyheter
Det svenska young rider-laget tog en bronsmedalj vid EM för YR och juniorer. Fyra svenska ryttare kvalade till den avslutande küren, två...
Hästnyheter
Det svenska young rider-laget tog en bronsmedalj vid EM för YR och juniorer. Fyra svenska ryttare rider kür på lördagen. FEI sänder...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Då kunde han ju fixa själv kan jag tycka ;) men jag antar att man helt enkelt vill vara snäll ibland!
Sel
36 minuter sedan
Svar: 1 074
Visningar: 31 385
Allmänt
Roliga saker som barn säger
Småbarn Sonen i morse, grinig som få. Hans lärare kliver fram och säger ”Godmorgon A!”
Sonen: ”Det är INTE god. Bara morgon. :mad:”
😆
Nixehen
57 minuter sedan
Svar: 843
Visningar: 132 693
Barn
Svensk Politik 4
Samhälle Det finns ingen motsättning mellan återbruk och att bygga så det håller. Få saker som tillverkas i linjeproduktion idag är tänkt att...
Rumpnissen
Igår kl 23:12
Diskbråck
Hundhälsa Ja jag tror att det viktigaste för våra sällskapshundar är känslan av att få vara med resten av flocken. Dahlia accepterade det hela...
Malibu_Stacy
5 minuter sedan
Svar: 8
Visningar: 689
Hund
Syringomyeli eller något annat?
Hundhälsa Nej det finns ingen botande behandling bara symtomlindrande. Oftast i form av smärtstillande Pregabalin och ibland i kombination med...
Malibu_Stacy
8 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 307
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Lyckas man få en ordentlig population blackworms i ett räkkar t.ex så sticker de ju då och då upp ur substratet (som en rosa gräsmatta...
Scandi
11 minuter sedan
Svar: 1 444
Visningar: 43 841
Djur