Iddefixen Trådstartare 30 Dec 2005 #1 Någon som vet när det kommer att vara? Vart hittar man info om det?
Trossnästösa 30 Dec 2005 #2 Sv: Fälttävlansseminariet 2006 Om det är det i januari-februari du menar så hörde jag att det kör de bara vartannat år =inget möte 2006
Sv: Fälttävlansseminariet 2006 Om det är det i januari-februari du menar så hörde jag att det kör de bara vartannat år =inget möte 2006
Iddefixen Trådstartare 2 Jan 2006 #4 Sv: Fälttävlansseminariet 2006 Det är det jag menar Trist att det inte är något i år. Jag missade förra årets.
Sv: Fälttävlansseminariet 2006 Det är det jag menar Trist att det inte är något i år. Jag missade förra årets.
L lundsbo 6 Jan 2006 #5 Sv: Fälttävlansseminariet 2006 Det brukar vara bra och framförallt kul. Det är ju inte så ofta man träffar alla och inte ska upp och fodra/tävla morgonen efter...
Sv: Fälttävlansseminariet 2006 Det brukar vara bra och framförallt kul. Det är ju inte så ofta man träffar alla och inte ska upp och fodra/tävla morgonen efter...