familjedagvårdare,dagmamma

Sv: familjedagvårdare,dagmamma

Jag har nyligen jobbat som dagmamma och har blandade erfarenheter. Valde att inte fortsätta vikariatet efter 6 månader, av olika anledningar.

Jag kan ju bara berätta om min erfarenhet och hur det är att vara dagmamma här på just vår ort. Andra har säkert helt andra och bättre erfarenheter. Men en väldigt snabb och kort slutsats är att hur det blir beror väldigt mycket på ledningen, dina närmaste chefer plus de kollegor du får i just den gruppen du kommer att tillhöra.

Men det är ingen dans på rosor att vara dagmamma.

Liknande trådar

Övr. Barn Någon mer som har barn som vägrar gå till skolan? Hur hanterar ni det? Sonen skolkar konstant och gör allt för att inte komma till...
Svar
9
· Visningar
1 048
Senast: cherie
·
Övr. Barn Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Svar
5
· Visningar
498
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 777
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
1 009
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka