Får alla rida children/juniorprogram?

Nevermind

Trådstartare
Sitter och kollar på tävlingar och hittade en som har ett childrenprogram som såg ganska trevligt ut. Får jag, som är äldre än children, anmäla till den klassen och rida? Hittar inget i propositionen, så då borde väl alla oavsett ålder få anmäla? Eller? :confused:
 
Sitter och kollar på tävlingar och hittade en som har ett childrenprogram som såg ganska trevligt ut. Får jag, som är äldre än children, anmäla till den klassen och rida? Hittar inget i propositionen, så då borde väl alla oavsett ålder få anmäla? Eller? :confused:

Ja om tävlingen är öppen för alla.
 

Liknande trådar

Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 168
Senast: Lobelia
·
Dressyr Det är ganska få topphästar som går ute i stora hagar med kompisar. De finns absolut men är verkligen inte vanligt. Är inte helt med på...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 447
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
368
Senast: Sirap
·
  • Artikel
Dagbok När jag var ung så samlade jag på ordspråk och citat. En av dessa var: Alla dessa dagar som kom och gick Inte visste jag att de var...
Svar
16
· Visningar
1 660
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp