Får ej upp prefix-menyn i forumet Fritid på mobilen

bettysmatte

Trådstartare
Kanske bara ett problem för mig, men skulle precis lägga in en ny tråd i Fritid-forumet. Från mobilen (android) får jag inte upp rullgardinsmenyn med prefixen. Någon annan som har stött på detta?
 
Kanske bara ett problem för mig, men skulle precis lägga in en ny tråd i Fritid-forumet. Från mobilen (android) får jag inte upp rullgardinsmenyn med prefixen. Någon annan som har stött på detta?
Vad använder du för webbläsare? Är det samma sak oavsett om du postar direkt från forumet eller går via den gula "posta ny tråd"-knappen?
Har du rensat cache och startat om webbläsaren (ofta är det cache som ställer till det vid uppdateringar på en sajt, så det är en bra ände att börja i)?
 
Vad använder du för webbläsare? Är det samma sak oavsett om du postar direkt från forumet eller går via den gula "posta ny tråd"-knappen?
Har du rensat cache och startat om webbläsaren (ofta är det cache som ställer till det vid uppdateringar på en sajt, så det är en bra ände att börja i)?
Ingen aning om vad jag gjorde först, men posta via gula knappen funkade fin-fint! Tack :) !
 

Liknande trådar

Bukefalos Konstig rubrik kanske :) men när jag de senaste veckorna skriver via mobilen (android) så är inte raden med smilies, osv "på". Den är...
Svar
8
· Visningar
957
Senast: Krålus
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 145
Senast: iNTOHiMO
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
21 025
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
340

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp