Får jag fresta med en...

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare wtf
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 18
  • Visningar Visningar 1 312

wtf

Trådstartare
... liten hundvalp! :d

här är lille Tore, 8 veckors springer spaniel :love:

88021_1265060866.jpg

38491_1265060936.jpg

32938_1265061003.jpg

Sv: Får jag fresta med en...

"Kooooom Tore, komsi komsi! Jag har hela kylskåpet fullt med köttbullar och du får lov att sova i sängen om du vill!!!" :love:

:angel:

Ååååååå....vilken goding....:D:love:

han får äta köttbullar och sova i sängen här med, så du får komma på nå bättre :D

haha ungefär såddär sa min mamma när vi kom hem med honom :D

måste nästan berätta storyn om tore;

vi fick ju avliva våran springer för 3 veckor sedan, dock hade vi bestämt sedan lång tid tillbaka att vi skulle ha en ny.
2 dagar efter avlivningen hittade vi den här valpkullen, då 5 v. gamla. vi bestämde oss för Tore, men så kom jag på att jag skulle överraska mamma och pappa med att vi har köpt en valp.

så i 3 veckors tid lät vi dom tro att vi inte visste vad vi ville ha för ras, vi var så oense om typ av hund osv. mamma hade nog nästan gett upp om att vi skulle skaffa en liten :)
så när det var dags att hämta honom bad jag henne vara hundvakt åt taxen, eftersom vi skulle hem till en allergisk kompis å äta lunch :angel:

när vi kom hem så står mamma, pappa + hundar på uppfarten och ska åka iväg, och ut kliver jag med en liten Tore i famnen :love:
hon såg honom inte först, men sen skrek hon rätt ut "VA!! MEN MATILDA!!!!!! vilken sööööt liten äcklig valp :love:"

å det bästa av allt är att jag har det på film hahahhahahahah :D

Men sluta :mad:

Varför gick jag in i den här tråden.... VARFÖR... :eek:

Springer spaniel valpar är det sötaste som existerar på hela denna runda plats vi kallar jorden. Jag vill OCKSÅ ha en, igen :mad: :love:

det fanns några kvar i kullen *hihi*
men det är sanningens ord det där, de är sötast i hela universum!!!! :love:

imorse tvättade han mig i ansiktet ända tills jag vaknade, då bet han mig i hakan den lurven! :p

Fin! och fin teckning! var är han ifrån? pm gärna kennelnamnet om du inte får skriva det här...

det fanns några kvar i kullen *hihi*
men det är sanningens ord det där, de är sötast i hela universum!!!! :love:

imorse tvättade han mig i ansiktet ända tills jag vaknade, då bet han mig i hakan den lurven! :p

Han är skitlik min ena när hon var så liten :love: Jag är nu officiellt jätteavundsjuk på dig :eek:

Liknande trådar

Hundhälsa Håller på att bli tokig på hundens päls på benen, det är som att ta med sig en halv skog och ett helt grustag in efter varje promenad...
Svar
18
· Visningar
830
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 205
Övr. Hund Min hund är besatt av att ta mina vantar eller min mössa när jag kommer hem efter att ha varit någonstans utan hunden. Får hon inte det...
Svar
4
· Visningar
567
Senast: KesoNeso
·
Hundavel & Ras Nu är det stort sug efter valp och jag har stött på en kull som jag verkligen gillar föräldrarna till - men där valp passerat de där...
Svar
13
· Visningar
1 206
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka