Får man göra såhär ?

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare UnderOath
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 816
U

UnderOath

Får man förhindra pappan till sitt barn att träffa sin dotter?

Bli gravid och inte säga till pappan han han ska bli far förens två veckor innan ungen ska födas, borde de inte kolla sånt hos barnmorskan när det rör sig om väldigt unga människor? Att alla är informerade?

Borde man inte göra ett dna test i alla fall där man inte är säker på vem som verkligen är pappan?

Sv: Får man göra såhär ?

Nej, det får man naturligtvis inte göra.

Det är otroligt ruttet mot pappan och emot barnet. Och kommer inte att fungera i längden. För att få något underhållsbidrag så måste pappan vara känd ( i den mån det går att få reda på vem det är).

Sv: Får man göra såhär ?

På det du skriver förutsätter jag att föräldrarna inte bor ihop.

Gör de inte det har den utpekade fadern rätt att begära dna-test innan han skriver under faderskapsbekräftelsen.

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 126
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 361
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 816
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 151
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka