Får man skryta lite?

Kissing Spine

Trådstartare
Klart man får ;). Min lilla skruttjej och jag kom 2a i "Årets nybörjare" i agilitysverige. Jag måste säga att jag är hemskt stolt över henne :love:. Längtar så mycket tills denna säsong att jag dör!! :bump:

namnls.jpg

1251582268_resized.jpg

Sv: Får man skryta lite?

OT men nu inser jag att du är malin? Vi sitter (?) med i samma styrelse (UHV):D Men jag är kass på ansikten och namn så jag kan inte säga om vi träffats än:o

Grattis :laugh: Vad kul att de presenterade hela listan i år, jag undrar fortfarande vilken plats jag kom på förra året ;)

Vilken prestation!:bow:

Glöm inte bort att vara stolt över dig själv också!

Häftigt! Nu vet jag två från uhv haha :D. Vad heter du då?

Tack alla! Jodå, lite stolt över mig själv är jag också ;).

Kakis; Vart hittar du hela listan? Eller är jag blond som vanligt? :angel:
Edit; hittar bara för årets agilityhund, men det kanske var den du menade? Hur gick det för dig?

Senast ändrad:

Kakis; Vart hittar du hela listan? Eller är jag blond som vanligt? :angel:
Edit; hittar bara för årets agilityhund, men det kanske var den du menade? Hur gick det för dig?

På förstasidan på agif , klicka på "Grattis till Pristagarna Årets Agilityhund"

Vi debuterade ju i klass 3 rätt sent och finns i slutet av Årets agilityhundlistan, närmare bestämt på nummer 245, det ska vi klå i år :D

Men jag ser fortfarande bara pristagarna? Jag känner mig korkad haha.
Det är jag övertygad om att ni gör ;)

Men jag ser fortfarande bara pristagarna? Jag känner mig korkad haha.
Det är jag övertygad om att ni gör ;)

Det brukar inte vara så många som skickar in så att listan är nog fullständig även om det bara är 5 namn ;) Förra året presenterade de bara vinnaren.

Tror inte det heller, men vi lär väl göra, om inte annat på styrelsemöten? Fick för mig lite snabbt att du var med på träningstävlingen i tisdags, men läste nu att din hund är nykastrerad, så kanske inte endå:)

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 508
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 760
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 208
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 579
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stärka 3 åring
  • Bildtråd