Får man ?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Rebecca_R
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 813
R

Rebecca_R

Har noll koll på detta eftersom jag alltid har stövlar men har ju sån tur att dom går sönder innan ja hunnit få mina nya :(

så nu undrar jag, får man rida i chaps och skor på regional?

Sv: Får man ?

ja, i hoppning går det bra, om det är jodphursskor och skor och shortchaps har samma färg (och shortchapsen inte har fransar)

hms, har inga jodphursskor :(
har andra :

protective_rider_500.jpg

Men sånna kan man itne använda el?:(

TR säger 'ridstövlar eller jodphursskor med shortchaps i samma färg och utan fransar'.
dina skor är nog lite för olika jodphurs för att kunna 'slinka igenom' men du kan alltid höra med domaren om du får använda dem denna gång eftersom dina nya stövlar inte kommit.

hms, ah eller så får man försöka låna stövlar av ngn.. ååååh va arg jag blir. mkt irriterande att dom inte kan gå sönder EFTER ja fått mina nya haha

Men de stänger ju inte av dig om du har dedär skona. Det är klart du kan. Om du har chaps över så syns ju inte snörena.

hms, ja vi får hålla tummarna för att nya stövlarna kommer.

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 723
Senast: Mirtai
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 095
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ...inte! Först gick värmepannan åt skogen. Vi har kört med elpatron sen dess och väntar på okej för att ta lån. Det går långsamt. Eller...
Svar
1
· Visningar
409
Senast: et_flickan
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 013
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S