Färg på flugluva

TheHunted

Trådstartare
åt min häst:
Hon har brun utrustning och vitt schabrak, vilken färg på flugluvan ska hon ha?

copyright.jpg

Dock inte det trännset, det hon har till hoppning är mörkbrunt...

tacksam!

Sv: Färg på flugluva

En brun luva. Inte vit, det skriker ju rejält! :crazy:

Annars blir det ju snyggast om du kör lite mer färger i stället för bara vitt så kan du nog hitta jättefint schabrak med matchande luva! ;)

vit med brun kant ;) eller brun med vit kant!

skaffa ett marint schabrak och huva med röda och vita passpoaler
det skulle va jättefint

Vit tror jag skulle bli jättefint!

Fin häst du har förresten :)

Sorbe skrev:
En brun luva. Inte vit, det skriker ju rejält! :crazy:

Annars blir det ju snyggast om du kör lite mer färger i stället för bara vitt så kan du nog hitta jättefint schabrak med matchande luva! ;)

Instämmer, försök matcha schabrak+huva, och sedan kanske med hjälm och kavajen? :D och sedan färgen på lädret, så allt smälter ihop och blir fint :)

Hmm, det var svårt. Det är ju finast att matcha schabrak och luva, men vit luva är ju ingen hit precis...

Fast eg är det finast utan!

tack för svaren, fler får grna skriva, har fundera på efter som hon lätt blir stressad av ljud så tänkte jag prova med huva för att se om hon regerar bättre...

så dom flästa tycker brun eller vit och nån tycker marin....

Vit schabrak är ju snyggast på tävling, har ett inbroderat schabrak där det står hennes namn på båda sidorna så vill gärna ha det på tävling...

Vit luva brukar inte vara så snyggt tror jag inte elle rinte på dom hästarna jag har sätt... Ser det konstigt ut med brun luva och vitt schabrak?

vad har du för färg på kavajen? tycker du ska ha marinblått, så det blir lite mer färg liksom :d

Jag skulle kunna tänka mig ett riktigt snyggt ekipage med:
Brun hjälm med läderhakband
Ljust cremefärgade ridbyxor
Cavallo Grannus kavaj brun med kristreck
Bruna stövlar

Brun sadel
Brunt träns
Brunt schabrak m. guld detaljer
Brun luva m. guld på

Snyggt och stilrent, skulle vara :d på den hästen :D

brun huva om du ska ha det vita schabraket. Man ska ju hellst matcha schabrak och huva, men en vit huva... :eek:

Fast om du tänker skaffa ett till tvlingsschabrak så tycker jag grön, typ en lite mörkare grön, olivgrön eller nåt :love: ovh då huva och schabrak i samma färg förståss :)

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Ramona
·
Utrustning Jag har tänkt på att kanske använda sadelpadd, det är ingen måste för hästen. Han har inte ont i ryggen eller nått, men jag tänkte att...
Svar
9
· Visningar
545
Senast: Freazer
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 410
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka