Färg på kristaller

Snälla hjälp mig välja vilka färger jag ska ha på swarovskikristallerna som jag ska byta ut på mitt pannband.

Kristallerna är 6mm stora

Finns i dessa färger:

light colorado topaz
lt_col_top.jpg

light rose
lt_rose.jpg

rose
rose.jpg

light sapphire
lt_sapphire.jpg

Sapphire
Sapphire.jpg

light siam
lt_siam.jpg

Siam
siam.jpg

peridot
peridot.jpg

tanzanite
Tanzanite.jpg

white opal
white_opal.jpg

Sv: Färg på kristaller

Blue zirkon tillsammans med typ golden crystal eller white opal skulle jag tycka blev snyggt ^^. Gör du själv eller köper du dem färdiga? : )

Vart hittar man sådana stenar?!
Har också ett pannband där några stenar ramlat ur...

Måste bara fråga hur du hade tänkt att sätta dit kristallerna? :)
Ser på bilderna att dom är spetsiga i ena änden och jag antar att du vill ha den platta sidan utåt.
Lär bli svårt att klistra fast spetsen på pannbandet menar jag :)

Den bruna kombinationen är ju to die for! Skitsnyggt. Svårt att bestämma färg, måste ju stämma in med övrig utrustning ju! Vad brukar du ha för färg på schabrak och sånt eller blandar du ganska friskt?

Utgår från brunt och beige men kan likväl slänga på min oranga outfit. Svart läder på allt Har verkligen jättesvårt att välja färger.

Åhå, synd att det inte finns orange. Har plötsligt börja gilla den färgen. Men svart och orange i kombo blir kanske lite väl mycket halloween ;)

Ja det hade nog blivit lite skarpt ;) men funderar på sapphire/golden crystal eller peridot/golden crystal

edit: Blev sapphire/golden crystal. Kommer bild när det är monterat och klart

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 729
Senast: Edla
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
918
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka