Färg på schabrak?

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Krummeluryttaren
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 352
Ja det får man, när jag va ute och tittade på en tävling så fanns det blandande färger. En hade lila en annan rosa och en hade ljusblått schabrak och ljusblå ridkavaj.

Själv tycker jag att det vara vitt med något snygg passpoal och kantband.

Har inte lusläst senaste TR:n då det inte ligger i mitt intresse men är iprincip tillåtet (var iaf) att rida i gulprickog kavaj om du skulle vilja ;) Inte många färgbestämmelser och def inte ang schabrak. Tävlade min förra ponny m marinblått schabrak eftersom hon var skimmel (vit).

Liknande trådar

Dressyr Jag funderar på att köpa en häst för att börja tävla dressyr. Äger just nu en Holsteiner som är sjukt fin i dressyren, men går tyvärr på... 2
Svar
30
· Visningar
1 986
Senast: cili
·
Träning Någon som testar core by D - band och kan uttala sig om dessa jämfört med equiband? Jag har känt på core by D och de känns i kvalitet...
Svar
3
· Visningar
177
Senast: slant98
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 480
Senast: Mirtai
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
125

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka