Färg tll bork

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare snuttis_linsan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 62
  • Visningar Visningar 7 140
S

snuttis_linsan

Tjoho!
Nån som har tips till mej?.. Vad ska man ha för färger till borkfärgad häst? Jag har funderat på olivgrönt :) nån som har annat förslag?! Gärna med bilder :banana:

Sv: Färg tll bork

Säkert snyggt men det känns som om blått är så vanligt ..:cool:

jo de e ju det =/... hm.. NEONROSA!!! :idea: :love: eller vädligt stark och klar lila ? :)

Det heter gulbrun nu, bork är den gamla benämningen på färgen som inte används längre.

Kornblått, marinblått, brunt, beige, vitt, creme är snyggt på gulbruna. Och på de flesta hästar.

Instämmer med DonLunarJuni, jag tycker Marinblått skulle vara jättefint på en borkfärgad häst (ja, jag säger borkfärgad fortfarande..).

Tror varma former av grönt skulle bli jättefint - oliv, mossgrönt, mörk skogsgrön.
Överhuvud taget skulle jag satsat på varma toner till en gul häst :idea:

Jag tycker att marinblått, brunt och olivgrönt är snyggt till gulbruna :)

Jag tycker att marinblått, brunt och olivgrönt är snyggt till gulbruna :)

min är mer åt det gråa hållet :d jag kanske ha uttryckt mej fel ..

men om ni vet vilken färg slogum bjön är så vet ni på ett ungefär :p

"Bork färgen" är borttagen men vet inte vad den färgen kallas istället numera.. Tycker det är konstigt att de ar bort en färg bara sådär;) Men olivgrönt hade varit snyggt tror jag!

Jaa det var lite mysko , nu måste man typ lära om sej :mad: jag tror nog att folk kommer fortsätta använda färgen bork iaf :p

Håller med alla, marinblått och olivgrönt, brun och beige.

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 224
Senast: Capybara
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
417
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
465
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Islaend
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur