Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fick en idé när jag såg en tjej som färgat sina stövlar guldiga.
Jag vill ha mörkblå metallic stövlar
Stövlarna är ju läder, så vilken typ av sprayfärg kan tänkas fästa på läder?
Hobbyfärg med acrylbas?
Gör inget om färgen lossnar lite, men den får INTE färga av sig på hästen så att den kanske bli allergisk eller liknande. Det är det viktigaste
Så vad tror ni? Finns det någon lösning för mig och min dröm och metallicblå stövlar men massvis med bling på
Jag har sett metallic färg till läder. Kommer tyvärr inte ihåg vart men det var en site till "läderfärgstillverkare". Har en kompis som färgade om allt vitt till grått på sitt MC-ställ och skor och detta var tre år sedan, ser fint ut än idag. Kreatima har lite färger men vet inte om de har sprayfärger.
Hoppas att du hittar rätt färg. Ser framemot att se dina stövlar
okej tack! Du kan möjligtvis inte fråga din kompis? Har lite svårt att hitta något som verkar passa. Mest rädd för att det färgar av sig på hästen om stövlarna ser ut som "kom och hjälp mig" gör inget, då jag köper ett par beg. bara för att måla dem
Hittat färg som iaf ska funka bra på läder, men den är mer om man gör mönster eller så på lädret. Så börjar tänka i dem banorna istället.
Vad för mönster kan passa?