Färga zpagettigarn

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare emlem
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 560

emlem

Trådstartare
Någon som testat färga zpagettigarn själv? vilken typ av färg passar bäst etc. Vill ha en större mängd ljusgrön men det verkar inte gå att hitta. Lättare att hitta vita toner så tänkte att jag kanske kan fixa det själv ^^

Det borde ju vara som att färga en t-shirt. Jag tänker mig att en färg för bomull måste vara det bästa.
Däremot måste man ju rulla av det från rullen ;) annars blir det ju liiiiiite ojämnt.

Garnet ska i alla fall innehålla 92% bomull. Testa med ca tre meter först för att kolla resultat.

Liknande trådar

Kultur Jag har en karaktär i min roman som smetar skokräm i ansiktet varje dag för att dölja ett ärr han fick som barn. Tänkte testa på mig...
Svar
16
· Visningar
686
Senast: Mia_R
·
Kläder & Bli fin Jag har en supersöt vit playsuit som jag aldrig har använt för jag trivs inte i helvitt så jag hade velat färga den. Problemet är att...
Svar
9
· Visningar
1 248
Senast: Lyan
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: MiaMia
·
Fritid Hej, har en fundering då vi bygger om ladugården till hästarna. Vad är detta? Vill gärna ha hyllförvaring på övervåningen men verkar...
Svar
5
· Visningar
378
Senast: misswilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka