färgade stigbyglar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare RonjaRut
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 4 583
R

RonjaRut

Hej alla! jag har blivit helt galen i färgade stigbyglar. Speciellt röda. Har ni något förslag på vilka som är bra och inte?:d

Sv: färgade stigbyglar

De optimala alternativet till färgade stigbyglar är Jin. Hööks har ett budgetalternativ.

jag köpte hööks röda för att ha som hemmastigbyglar. Är glatt överraskad! Supersköna och perfekt tyngd.

Jag har klämt å känt på ett par stigbyglar från Soft up å de verkar jättebra,
Å de finns ju i massor med olika färger :)

Såna ska jag köpa nu när det blir sadelbyte under hösten (måste baka in det i sadelpriset så min prins här hemma inte förstår vad de kostar hihi)

är det någon som har testat att färga stigbyglarna själv? med någon form av färg spray eller liknande?

vill ha bild.. gärna rosa;)

Varför skulle Jin vara så bra? Har sett dem och mest skrattat åt priset och tänkt: "Hur bra kan ett par stigbyglar vara?" Men de kanske är så bra? :) De finns i många fina färger i alla fall.

lägger in en bild också.
Och nej, HAN är inte dräktig:rofl:

Bara sommarrund efter en veckas vila i augusti:angel:

41227_417123489505_749409505_4963711_93008_n.jpg

Varför skulle Jin vara så bra? Har sett dem och mest skrattat åt priset och tänkt: "Hur bra kan ett par stigbyglar vara?" Men de kanske är så bra? :) De finns i många fina färger i alla fall.

Kolla på ponnymammas bild så förstår du, budgetalternativen skavs snabbt.

Om man nu tvunget sa ha färgade (fula :angel:) stigbyglar så satsa på de dyrare om du vill att de ska vara 'snygga' (oskavda) mer än två veckor.

Jag har sprayat ett par silvriga med guldfärg, det höll väl ett tag men skavdes lätt.

Om man nu tvunget sa ha färgade (fula :angel:) stigbyglar så satsa på de dyrare om du vill att de ska vara 'snygga' (oskavda) mer än två veckor.

Jag har sprayat ett par silvriga med guldfärg, det höll väl ett tag men skavdes lätt.

Om du ska ha färgade stigbyglar i någon typ av metall tex aulminium ska du köpa såna som är anodiserade för då är metallen färgad.

På de billigare är färgen på lackad och då skafs färgen av vilket blir mindre vackert.

Enkelt förklarat...

Där fanns inga rosa.... bara lila och en massa andra färger :(

skoj med många svar. det finns sånna som ligger på 1200 från equipe. jin ligger på 1600?:)

Oj, dom fanns sist. Om man målar med nagellack så kan man alltid klarlacka efteråt så håller det kanske..

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har stigbyglar från Kwik- out? Löser de ut sig lätt?
Svar
5
· Visningar
419
Senast: Tussinussen
·
Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
567
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 208
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur