Färger till brun häst?

Quinny07

Trådstartare
Jag har så j*vla dålig fantasi. Så jag har i princip bara mörkblåa, svarta & gråa schabrak.. Nu vill jag ha tips på vad min häst kan tänkas passa i!!

303620_10150859115396778_726700073_n.jpg

Så ser han ut..

& när vi ändå är igång.. Vad ska jag INTE köpa för färger till honom?

Sv: Färger till brun häst?

INTE fjantiga pastellfärger!

Nu är ju jag iof inte så mycket för klatchiga färger utan föredrar mer jordiga färger.
Men jag tycker han skulle vara fint i grönt :)

Det behöver du inte oroa dig för. Hatar pastellfärger! :p

Men jag har också funderat på grönt. Men vill ha ett mossgrönt, men det verkar ju vara heeelt ute! INGEN tillverkar ju gröna schabrak! :(

Eskadron! Köpte ett olivgrönt till min bruna donna i helgen, och hon är döläcker! Fanns även mossgrönt, men det fick stanna kvar :P

Hmm jag var till den lokala ridsportsbutiken idag och de hade ett mossgrönt från Mias RS och även ett från Three horses.
Fanns ngt mer grönt men i fel nyanser så det tittade jag inte närmare på..

Känns som att grönt börjar vara på ingående igen...

Senast ändrad:

jag tycker det är jättefint med "naturvitt", creme, vanilj på bruna hästar. Inte kritvitt med andra ord utan lite åt ljust beige.

Han passar ju i allt! Jag har snöat in mig lite på orange, det är en färg jag vanligvis hatar men det är skitsnyggt ihop med brunt.

Jag har faktiskt funderat på orange också. Såg ett snyggt lamicell på strömsholm. Med brunt kantband. Ångrar att jag inte köpte det!!!

Ricca: "Blod"Rött kommer jag inte att köpa. Men har faktiskt funderat på vinrött? :angel:

Lila har jag inte ens haft en tanke på! Blir det verkligen snyggt på honom? Han är ju lite röd/brun.. Men ja, kanske? :)

Både orange å vinrött skulle han nog vara snygg i :d

Tror att plommonlila alltså ganska mörk och mustig lila skulle vara snyggt också :)

Mörk grön, mörk grå/lus grå, vitt är alltid snyggt, beige(mörkare), dessa tycker jag passar bäst.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 393
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 400
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka