Färger till fux

Magiic

Trådstartare
Hallå!
Jag ska börja rida ett fux-sto men, jag vet inte vilken färg jag ska ha till henne. Har ni några tips? Hon har den typiska fux färgen lite åt det ljusare hållet.

Hallå!
Jag ska börja rida ett fux-sto men, jag vet inte vilken färg jag ska ha till henne. Har ni några tips? Hon har den typiska fux färgen lite åt det ljusare hållet.

Kanske inte första tanken är att färgmatcha innan du börjat rida hästen eller ? :)
Men det finns som någon annan svarat otroligt många trådar om vilka färger som passar på fux - prova att söka på tidigare trådar :)

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 234
Senast: Capybara
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
402
Senast: Hedwig
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
617
Senast: Filippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka