Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag är på gång att köpa en häst (jag hoppas det går vägen) som är isabell och som antagligen kommer bli av det mörkare slaget. Jag är löjligt förälskad i rosa men inser att det nog inte kommer funka?! Kan ni hjälpa mig vad jag ska använda mig av?
Grönt i alla nyanser är jättefint på isabeller, undvik dock skrikandes neongrön..det är inte så vackert. Vissa isabellfärgade hästar är väldigt snygga i lila kan jag tycka, annars kan väl marinblått och begie funka bra
Vill spejsa till min ponny lite med nya färger. Han är dock lite krånglig.. Ingen vet riktigt vad färgen kallas, så i passet står det musblack. Han är dessutom färgväxlare och har gått från riktigt mörkgrått musblack till nästan ill-gulblack..
Just nu är han hrm, damm-beigeblack? Han är liksom ljusgrå med en beigegul ton kan man säga. Han lär bli gulare i vinter, alternativt vitaktig.
Kropp & Själ Passet i morse! Något trött i kroppen men inte i huvudet. Det kändes kul så fick till och med feeling och la till ett par extra övningar...
Hästmänniskan En månad är ju inte lång tid om man tänker på avslitna muskler med mera. Låt det ta tid!
Har gått kurs i centrerad ridning för Anne och...