Färgtips!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare wingil
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 826
Sv: Färgtips!

Hejjj!
Ja tkr han skulle passa i beige , brun !
aah , baby blå kanske är lite för mkt ponny för den där stora killen !haha!
han skulle va fin i mossgrönt!
Mörka fräger är fint på den där hästen:)
Tack&Hej
Sadel&Träns , garanterat svart!

/Miriam

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Färgtips!

Njae jag tkr inte den passar i beige eller khaki, utan ska nog ha lite mörkare färger som mörkgrönt eller mörkblått. Tror silver/metall är snyggare än guld/mässing på stigbyglar, shabrakpasspoaler o sånt.
Läder är svårt, men jag tkr antingen mörkbrunt eller svart, men det skulle nog va fint med ett typ rödbrunt träns, men kanske svårt att hitta sadel i matchande färg. Svart läder är ju alltid stilrent, enkelt o klassiskt.

Den passar nog oxå bra i svart, bara inte för mkt. Blått o grönt helt klart! Eftersom den är så ljus så tkr jag du ska hålla dig till såna mörka färger, kanske även mörkbrunt. Grått tror jag inte för den är ju lite "beige" i pälsen på vissa ställen o beige o grått tkr jag inte passar bra ihop! Annars är grått väldigt fint på skimlar, men inte just den här.

Liknande trådar

Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825
Utrustning Jag har av och till drömt om en Star Trekk Espaniola, sedan 2008. Min briljanta plan var att köpa en sådan under nästa vår, men nu...
Svar
5
· Visningar
1 551
Senast: Equidaem
·
Utrustning Har precis blivit medryttare på en halvblodsvalack (SWB valack), och funderar på att köpa lite "småsaker" till honom (lindor, schabrak...
Svar
17
· Visningar
2 225
Senast: Jate Volim
·
Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 374
Senast: Wera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka