färsking...

• Western
  • Trådstartare Trådstartare alexandra_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 964
A

alexandra_

hej.
Jag har blivit nyfiken på western men kan verkligen ingenting om det. är det någon som vet vart man ska börja leta info och så vidare? :confused:

Sv: färsking...

Börja med att leta reda på någon bra westerninstruktör som kan hjälpa dej komma igång.

Gå en kurs! Det finns många ställen som anordnar intensivkurser i western... var på en för ett par år sedan, var jättekul! Sen kan du ju bli medryttare på en westernhäst som kan guida dig vidare (självklart som ovanstående sa: med en instruktör).

Har du egen häst kan du ju kanske ta med hästen på kursen..

Kolla på webben efter West Star Göteborg och kontakta den klubben om du bor i Göteborgsområdet annars kan du kolla efter andra klubbar som ligger närmare. Jag har själv varit med i Tjust Western Riders i Vimmerby men har nu flyttat till Skåne. :cool:

Liknande trådar

Avel Såg programmet Klonade Djur igår som till största delen handlar om kloning av hästar. Jag hade ingen aning om att det var så utbrett i... 2
Svar
21
· Visningar
1 366
Senast: BornAgain
·
Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
2 030
Senast: cassiopeja
·
Hundavel & Ras Hej, Ni med erfarenhet av spaniels som jagar och/eller kör prov. Vad har ni för typ av spaniel? Vad skulle ni säga är skillnaderna... 2
Svar
20
· Visningar
2 091
Kropp & Själ Hej. Funderar på om man skulle starta en go fund me eller liknade. Det är för en högst personlig sak men vet inte om det är rätt eller... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
7 874
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka