Fårskinn som luktar

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare 1887
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 6 724

1887

Trådstartare
Jag har fått ett jättefint fårskinn som kom direkt från beredning. Jag vill gärna ha detta inne i lägenheten men det luktar så himla mycket får. Har haft det på vädring på balkongen ganska länge nu men det blir inte bättre. Nån som har en idé om hur man får ett fårskinn att lukta lite mindre får? ;)

Om skinnet är oklippt så går det inte att tvätta! Det går över det där med lukten, häng upp det utomhus, väderskyddat så ger det sig på ett par veckor.

Liknande trådar

Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
408
Senast: Hermelin
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: Heddvig
·
Hundhälsa Flertal hanhundar är just nu helt tokiga i min tik. Det ska luktas och slickas om dom får möjlighet, det bryts av oss ägare och så tog...
Svar
4
· Visningar
565
Senast: Wenniz
·
Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
906

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Fri tillgång på torrfoder?

Hästrelaterat

Tillbaka