Fårskinnsfodrade nubuckstövlar från H**ks

Solvira

Trådstartare
Någon som har dem? Är de varma och sköna? Det verkar ju så, eftersom de är helfodrade i fårskinn. :D

Måste köpa ett par nya vinterstövlar i år, nämligen. Mina MH är lite för trasiga nu. :p Vad finns det annars för varma stövlar? Tips, tips! :bow:

Sv: Fårskinnsfodrade nubuckstövlar från H**ks

Jag har dem, de är kolossalt varma och sköna men kvaliteten kan jag inte uttala mig om (har inte använt dem så mkt pga att jag känner mig så "låst" i alla former av ridstövlar) men de verkar helt ok. Som sagt, väldigt sköna och varma,.

Jag tycker dom är jätte sköna..
men jag frysrer i dom (fast jag skulle nog ha kunnar ha vad som helst på fötterna och frysa ändå.. sån är jag)
Dom är iaf varmast av alla rid- skor/stövlar.
Jag har haft mina 1 år och dom är fortfarande jättefina!
så kvalitien är bra :banana:

Jodå, dom är varma och sköna, dessvärre för människor med längre ben än mig :mad:
Dom är för långa så dom nyper mig uppe i knävecket, kan knappt gå i dom och deffinitivt inte rida i dom, synd!

Jag har jättekorta ben och för mig har det inte varit några sådana problem. Är 155 cm kort. :p

Jag har långa smala ben..
burkar ha svårt för att hitta ridstövlar som passar mig..

Men, det låter ju perfa. :D Jag får ju köpa extra långa ridstövlar jämnt. :D

Ska nog införskaffa ett par såna då! :banana:

jag har ett par och älskar dom!
fast de är inte lika varma som jag trodde dom skulle vara men men. mjuka och sköna från början - behövdes inte ridas in :)
har haft dom i snart 2 år och håller än!

Har haft mina ett år, jag är nöjd, går utmärkt att trimma dressyr i ;)

Däremot tycker jag att de vinterridstövlar jag hade från MH var varmare, men sämre kvalitet för de gick sönder i resåren vid dragkedjan.

HEj!
Vilken sorts MH var det? Måste köpa nya vinterridstövlar och vet inte vad jag ska välja? Har funderat på Rimfrost rider MH. Var det såna?

Rimfrost är sköna och varma. Men sönder händer ju att de går :(

Haha, måste vara jag som är felskapt då! Är ju 163 cm kort, men troligtvis med abnormala underben :D

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 998
Senast: Ajda
·
Dressyr Funderar på ett par nya stövlar att använda vintertid. Har i dagsläget fårskinnsfodrade bruna Petrie Olympic och de är båda jättesnygga...
Svar
4
· Visningar
1 579
Senast: Centaur
·
Utrustning Jag har en dotter på 7 år som nyss börjat rida. Hon fryser så fruktansvärt om fötterna i sina vanliga ridstövlar och känner att jag...
Svar
6
· Visningar
1 477
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 678
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31