Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har dem, de är kolossalt varma och sköna men kvaliteten kan jag inte uttala mig om (har inte använt dem så mkt pga att jag känner mig så "låst" i alla former av ridstövlar) men de verkar helt ok. Som sagt, väldigt sköna och varma,.
Jag tycker dom är jätte sköna..
men jag frysrer i dom (fast jag skulle nog ha kunnar ha vad som helst på fötterna och frysa ändå.. sån är jag)
Dom är iaf varmast av alla rid- skor/stövlar.
Jag har haft mina 1 år och dom är fortfarande jättefina!
så kvalitien är bra
Jodå, dom är varma och sköna, dessvärre för människor med längre ben än mig
Dom är för långa så dom nyper mig uppe i knävecket, kan knappt gå i dom och deffinitivt inte rida i dom, synd!
jag har ett par och älskar dom!
fast de är inte lika varma som jag trodde dom skulle vara men men. mjuka och sköna från början - behövdes inte ridas in
har haft dom i snart 2 år och håller än!
Hästnyheter I en gästkrönika skriver kriminologen, författaren och föreläsaren Maria Dufva om hur hon möts av starka vädjanden från barn i skolor om...
Hundavel & Ras Nu blev det så att jag avstod från att anmäla oss denna gång. Ju mer jag tänkte på det desto konstigare kändes det att tuta i henne mer...