Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu vill jag se bilder på era fåtöljer o inspireras!
Letar en modell till "läshörnan" men inte riktigt bestämt mig för hur den ska se ut eller i vilket slags tyg den ska vara.
Vill inte ha skinn, och gärna stor och mysig modell att krypa upp i..
Jag täcker över den med ett påslakan (som hunden sedan drar bort). Nej, den är inte snygg alls ö.h.t. Köpte den för att den var bekväm, billig, och för att behovet fanns.
(Den vita kudden hör inte till fåtöljen egentligen.)
Den ser dödligt skön ut! Min mormor hade något liknande, jättedjup och bred (måste varit 1,5 sits), grön - den var inte så snygg, men helt underbar!
Antar att såna där är svåra att klä om också.
sån där ska vi va, men i tyg...betsa träet och sen köpa en fotpall. Trodde inte de var sköna ?..men eftersom vi redan har en så satsar jag på att använda den i nya lägenheten.
Hästnyheter Det kan ju vara så att hennes första reaktion var att han inte skulle säljas och när hon tänkte efter så ändrade hon sig. Det är ju stor...
Juridik & Ekonomi Tack! Jag har redan 3 (eller rentav 4...?) periodiseringsfonder. Den senaste är för detta året - utan den hade jag haft nästan 400 000:-...