Fattar inte....

YorkWann

Trådstartare
....hur det kommer sig att katter som är lika gamla, rör sig i stort sett lika mycket, äter i stort sett lika mycket(av samma slags foder) , är ute lika mycket osv, kan bli så olika? Den ena börjar nämligen bli lite rund medans den andra nästan är lite åt det smala hållet. :crazy:

Sv: Fattar inte....

ja, det är inte lätt att förstå genetikens under... Det är väl som med oss människor, vissa lägger på sig av att titta på mat, andra kan äta hur mkt onyttigt som helst utan att gå upp ett gram.

Sv: Fattar inte....

samma här oxå :)
min ena väger ca 4-5 kg.. medans den andra väger MAX 3 kg å dom är systar å får lika mycket mat m.m :rofl:

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katter som lever sitt liv som (huvudsakligen) innekatter. Vi bor dock i ett gammalt, otätt hus nära skog och betesmarker, så...
Svar
12
· Visningar
1 272
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Nu har vi fått vinter på riktigt (rejält med snö och -10) och jag har missnöjda 😇 katter. Lilla fröken Tess har kortare päls och är...
Svar
9
· Visningar
761
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 398
Senast: ameo
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett... 2
Svar
23
· Visningar
1 402
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka