Favobarnkläder?

Sv: Favobarnkläder?

Ameo:

Jag har kikat lite på Lingon & Blåbär, men det var ganska krångligt att köpa bebiskläder av dom..
Man köper dem enklast genom att gå på en visning eller ha en själv.
Ameo; Jag har också kikat lite på L&B, har en bekant som säljer, men de har lite väl torftigt med bebiskläder tycker jag. Däremot barnkläder (som de ju dessutom sliter mer på) lär det säkert bli en del senare.
Det är ju inte de billigaste plaggen man kan köpa, vilket gör att de flesta undviker det till de minsta barnen. Man kan ju anta att det är därför just bäbiskollektionen är liten...

Man köper dem enklast genom att gå på en visning eller ha en själv.

Precis, ganska krångligt om man jämför med att bara klicka hem ;)

Fast å andra sidan blir det inte en massa onödiga köp istället :)

Sedan gillar jag Exit och Me&I, de är ju lite dyrare men roliga.

Exit gav jag upp för flera år sedan då plaggen alltid gick upp i sömmarna efter bara någon dag :crazy:

Jag älskar danska barnkläder som Katvig och så som redan nämnts i tråden MOLO. Glada färger och udda men mjuka material, kossor och hawaiiblommor...:cool:

det vi har köpt hittils kommer från hm lindex o kappahl, har även kikat inne på villervalla, de har mysiga kläder, var även på en visning av kläder från me&I men det var inget just då som föll mig i smaken, hösten 2008 kollektion... de hade inte fått in vårkläderna ännu så får väl kika på de oxå :)

Jag gillar NameIt, de är billiga och rimlig kvalitet. Enda felet är att deras kollektioner är ganska hårt könsriktade. Pop gillar jag oxå, lite dyrare men bra kvalitet och kulig design.
Mest lägger jag pengar på bra utekläder.
Elvira har ylleunderställ från minimundus, de är fantastiska, håller i för evigt trots att hon har dem varje dag på dagis. Där köper jag oxå yllesockor och mössa i väpnarmodell.
Vinterkängor från Ecco, oslagbart lätta och smidiga samtidigt som de andas och har gott om plats för små växande tår.
Overallen är från Didrikson, har alla bra detaljer, som tex en huva som är justerbar så den verkligen sitter bra.

Förutom Hm och Lindex gillar jag Nowali´s strumpor. Bra resår och mjuka, lite tjocka och åker sällan ner.

Villervalla har jättefina och smidiga bodysuits.

Jag har massa olika märken hemma och jag är bara missnöd med Nanoou som knapen lossnade första gången tröjan skulle på.

Ej sikke lej har fina färger också.

Liknande trådar

Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 151
Senast: Amha
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 948
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
432
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 618
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • Bästa länet för häst?