Favoritbyxorna

Köpte precis smala svarta jeans jag och känner äntligen att jag har något ordentligt att ha på mig! :laugh:

Hittade en modell på Cubus jag gillade, med lite stretch. "Jeggings" så köpte tre par i svart, mörkblå och ljusblå inför jobbstart. Nu hoppas jag att jag inte behöver handla mer kläder på en evighet :idea:

Under föräldraledighet har jag gått runt i träningstights med mobilficka från Stadium.
Visa bifogad fil 58305
Så sköna, tillräckligt snygga för att visa sig ute i, älskar mobilfickan, funkar bra i klätterställning på lekplatsen och de är också sköna att rida i.
Även dessa har jag i flera färger!
Tack för tips! Har köpt och är så förtjust i dem!
 
Älskar att det numera finns dra på-byxor i slacks-modell som ändå är snygga och propra. Har flera från Uniqlo:
1602669280875.png


och några från Vila som sitter som en smäck :) Annars är byxmodellen Polly från Lindex riktigt fin!
 
Så, nu har jag äntligen fått hem mina Grimeton-byxor från Hängmatta efter ”lite” leveransstrul (som löstes mycket smidigt, avslappnat och enkelt av företaget 👍). De har redan fått statusen favoritbyxor. :D Jättejättesköna (och jag är väldigt petig med kläder och känner mig obekväm i det mesta)!

Verkligen ett jättetack till @the_connemara för inspirationen!
 
Köpte precis smala svarta jeans jag och känner äntligen att jag har något ordentligt att ha på mig! :laugh:

Hittade en modell på Cubus jag gillade, med lite stretch. "Jeggings" så köpte tre par i svart, mörkblå och ljusblå inför jobbstart. Nu hoppas jag att jag inte behöver handla mer kläder på en evighet :idea:

Under föräldraledighet har jag gått runt i träningstights med mobilficka från Stadium.
Visa bifogad fil 58305
Så sköna, tillräckligt snygga för att visa sig ute i, älskar mobilfickan, funkar bra i klätterställning på lekplatsen och de är också sköna att rida i.
Även dessa har jag i flera färger!
Har likadana och äääälskar dem :laugh: Har de hemma dagligen (bor på gård) och när jag tränar med hundarna.
Vad heter modellen? 🙂
 
Jag älskar klassiska, lite vida kostymbyxor med pressveck eller gubbveck - men jag är usel på att stryka. Och så slits de mellan låren på en knubbis :(

På jobbet bär jag klänning, men jag tror att de avslöjat mitt knep. Dra på en klänning och "presto välklädd".
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp mig hitta fritids-/vandringsbyxor! Jag blir galen, så svårt att hitta några som passar. Jag har storlek 36 i vanliga jeans, har...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 312
Senast: HeddaVovven
·
Utrustning Sugen på ett par nya ridbyxor och tyckte att byxorna från Maya Delorez såg trevliga ut! Aldrig provat märket dock. Hur är de i storlek...
2
Svar
21
· Visningar
3 659
Senast: Bison
·
Tjatter Jag skulle vilja köpa lite nya kläder. Problemet jag har är att för det första är jag helt blind när det kommer till hur kläder passar...
Svar
13
· Visningar
1 219
Senast: SaraMara
·
Äldre Har rensat i mina garderober i flera omgångar nu under sommaren, och insett att väldigt mycket kläder endera är rent utslitna, eller...
Svar
19
· Visningar
2 520
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp