Favoriterna från England

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Frejaaa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 639
F

Frejaaa

Hej

Jag känner många som åker till England och köper en hel del utrustning till häst och ryttare och jag undrar vad era favoriter därifrån är som kanske inte finns här i Sverige som ni kan rekommendera. :bow:

Sv: Favoriterna från England

Brasso mässingsputs. Finns i mataffären och är väldens bästa. Det ska vara den i burken.

Jag är i England just nu med en kompis och har handlat en del till min häst här. I den lokala hästaffären köpte jag två grimmor och ett grimskaft. Dessutom köpte jag en underbar borste på harrods :)

Cowboy Magic Detangler, droppar för man och svans i stället för pälsglans. Fast jag har den i badrumshyllan till mitt eget hår! :D

Annars beställer jag en del från engelska postorderaffärer, har t ex köpt många Weatherbeetatäcken till mycket bättre priser än i Sverige.

Liknande trådar

Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
755
Senast: jemeni
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: fio
·
Ekonomi & Juridik Hej, Någon som vet hur det fungerar att importera häst till Sverige från England. Behöver man exv betala moms 25% vid import? Har...
Svar
2
· Visningar
859
Senast: Cambrie
·
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
137
Senast: Islaend
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka