Favoritkontakter

Magiana

Trådstartare
Jag har "Stör ej" aktiverat i min telefon ibland, framförallt på nätterna, men vill kunna ställa in så att vissa personer kan nå mig i alla fall. Funktionen "Stör ej" kan ställas in så "Favoritkontakter" kommer igenom, men hur ställer jag in "Favoritkontakter"? Jag hittar ingen sådan funktion i min telefonbok.

Telefonen är en Samsung SM-A520F
 
Gå in på kontakter. Tryck på en kontakt - tryck på Detaljer - bredvid namnet på kontakten finns en stjärna - tryck så den blir markerad - klart!
Jag har dock inte exakt samma Samsungmodell som du men det borde fungera på liknande sätt.
 
Jag har tyvärr ingen stjärna där och hittar inget bland inställningarna för ett specifikt nummer heller :(.
 
Gå in på kontakter. Tryck på en kontakt - tryck på Detaljer - bredvid namnet på kontakten finns en stjärna - tryck så den blir markerad - klart!
Jag har dock inte exakt samma Samsungmodell som du men det borde fungera på liknande sätt.
Jag hittade manualen till telefonen på nätet och det ska fungerar som du säger men jag har ändå ingen stjärna i min mobil.
 
Jag har "Stör ej" aktiverat i min telefon ibland, framförallt på nätterna, men vill kunna ställa in så att vissa personer kan nå mig i alla fall. Funktionen "Stör ej" kan ställas in så "Favoritkontakter" kommer igenom, men hur ställer jag in "Favoritkontakter"? Jag hittar ingen sådan funktion i min telefonbok.

Telefonen är en Samsung SM-A520F

Ligger kontakterna på SIM-kort eller telefonen? Enligt en googling gör det skillnad. (Jag har iphone)

https://swedroid.se/forum/threads/goera-en-kontakt-till-favorit.131099/
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
811
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 400
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 059
Senast: skiesabove
·
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
38 173
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp