Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes, färdigkokta bönorLåter väldigt gott, gissar att du använder vita bönor på burk? Ser framför mig olika smaksatta oljor till![]()
Läste visst lite slarvigt i början att det skulle vara udda kombinationer. En jag har är bröd, skivad färsk champinjon och örtsalt.Keso plus någon grönsak som färsksaltad vit gurka (finns bara här där jag bor)eller tomat eller gurka eller favoriten paprika och lite salt på det.
Och kokt ägg är också gott.
Behöver inte bli så krångligt för mig.
Hade en period i ungdomen när jag åt russin på mina efter-skolan-mackor. Endast i kombinationen mammas hembakta siktkaka, bregott och ett lager russin över som trycktes ner för att sitta fast. (kräver rätt sorts mjukhet i brödet)
Tror det från början var ett försök att komma runt att jag inte bara fick slänga i mig en näve ur russinpaketet. Men sedan åt jag dem för att jag seriöst ansåg det var gott.
Men vaaaa!Jag har nog aldrig träffat mågon i verkligheten som faktiskt har jordnötssmör på smörgås! Du är det närmaste jag kommit.Visste inte att man kunde ha äpple till heller!