Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har två favoritraser som får dela på första platsen
Dels Tibetansk spaniel, har en egen skrutt här hemma på 10 månader och det kommer alltid finnas minst en tibbe i mitt hem.
men även Leonberger ligger mig varmt om hjärtat även om jag inte äger någon längre och förmodligen aldrig kommer göra det igen men jag älskar rasen trots det.
Hehe... ja jag kunde inte bestämma mig vilken bild jag skulle välja så det fick bli en av favoriterna igen Just den bilden beskrev honom så bra och där är han i den miljön som han gillade mest, omgiven av massvis med snö. Min goa "lill"kille
Jag är så förtjust i Hovawarten. De är så vackra och underbara! Men som Priscilla skriver så är det något alldeles speciellt med Schäfrar. I synnerhet de svarta...
Självklart är jag partisk den ras jag själv har: Staffordshire Bullterriern.
Jag har verkligen hittat the one i rasdjungeln och min beskärda del av olika raser som hunnit passera genom livet..
Spontana clowniga tokskallar som bjuder på otroligt många skratt är verkligen det som sätter guldkant på hundägarlivet för mig och annat kan man inte säga om Loppan Loppansson aka miniFISgrisen.
Staffen är den ultimata hunden för mig och min lilla familj. Just nu lär våran gris vår lilla dotter nyttan av att ha balans när man har en pansarvagn i huset . Hon är verkligen positiv till allt vi hittar på. Förutom att flyga flygplan, segla när det går rejäla vågor och när matte/husse gör ett tappert försök att få henne att sova på golvet ? .
Tränar lydnad, spår, sök, agility ( med betoning på lydnad just nu ) och allt tycker hon är tokroligt. Men för henne duger det gott med långa promenader, få sträcka ut och en massa mys i soffan om så är .
Hundavel & Ras
Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
Hundavel & Ras
Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
Hundavel & Ras
Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår...
Hästnyheter Kolla bara på Hööks kläder, dom är så små och korta i storlekarna, snacka om att skapa komplex och ätstörningar… Skulle köpa ridbyxor på...