Favvogrej?

dressyrglasyr

Trådstartare
Hej! Undrar vad ni tycker är den roligaste utrustningen att t.ex shoppa till hästen? :D Jag till exempel älskar alla glanssprey!:love:

Sv: Favvogrej?

Jag har en förmåga att dra på mig (och hästen) mängder med benskydd...egentligen skitmärkligt, för han behöver inte ha några skydd så de bli bara liggande i en låda i sadelkammaren :o

Bett och träns är det mina ögon dras till först. Har dock inte vidare många, återanvänder träns från tidigare hästar, har bara köpt ett nytt bett.

Jag gillar att köpa schabrak :D Fast har lungnat mig lite nu med det eftersom det har blivit ganska många :p

tycker om att köpa lindor ^_^ speciellt billiga lindor som man kan matcha mycket med :p, och då är jag ändå hopp ryttare och använder inte lindor varje dag:p. schabrak vill jag köpa men har ett antal redan så får låta bli att skaffa mer :(

Jag ÄLSKAR schabrak! Det är det roligaste jag vet! Köpte alldeles för många ett tag och fick slå till mig själv, har inte köpt ett sen 30 juli nu :(:D

Jag älskar att köpa ridkläder till mig själv och till min dotter. Det är som en passion. Hur många olika ridskor behöver man egentligen?

Jag älskar att inte köpa mycket! Att hitta exakt det jag vill ha i bra kvalite och bli riktigt nöjd - det är lycka!

Det roligaste är nog annars täcken och benskydd. Täcken har jag dock inga onödiga, och jag köper inte fler heller. Benskydd finns många olika för jag gillar att kunna välja modell. Hästen har doc konverterat sig till nakenhäst och har på sin höjd de nyaste terrängskydden fram. Och 3 lådor i sadelkammaren som inte duger längre ;)

Jag hatar att köpa borstar! Det gör jag typ aldrig. Har precis vad jag vill ha i lådan och de enda som slits efter några år är de två viskorna med långa borst (en mjuk som typ alltid används och en normalstadig som används sällan). Både är från typ Leister, orkar inte byta märke så måste alltid leta upp en likadan :p

gillar att köpa täcken, men köper bara om jag behöver naturligtvis. Har tur(/otur för plånboken) att jag har två nya pållar hemma som inte hade någon utrustning när dem kom, nästan lite för roligt ;)

även grimmor är kul att köpa

KL

Schabrak och träns :love: Komplett livsfarligt!! :mad: Täcken är kul också, men där brukar åtminstone bristande förvaringsmöjligheter få mig att hålla igen lite :angel:

Älskar träns. Har alldeles för många. ( eftersom de håller hur länge som helst) Har just nu 5 olika som används och ett antal som hänger.

Jag har en allvarlig täckesfetish, förstår inte vad jag ska med alla täcken till! Mina går knappt med täcken heller, ändå har dom hur mycket som helst. Dyrt är det också! I och för sig handlar jag på mig av det mesta men täckena är värst.

Förr samlade jag på mig grimmor, det blir ju lite billigare i alla fall....

Täcken. Det är ett beroende. Det finns vissa affärer jag överhuvudtaget inte besöker längre för jag alltid kommer därifrån med ett nytt täcke.

Täcken.
Älskar att shoppa täcken! Dock köper jag inte vilka som helst och allra helst ska jag ha gått och trånat lite efter dom ett tag. Haha...
Dom skrattar åt mig i stallet för jag har ett täcke för alla tillfällen...

Annars har jag börjat tycka att schabrak och lindor (matchande) är skoj att shoppa...

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 881
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Hej hej! Jag letar sidepull just nu och undrade om det här hade någon hävstångs effekt? Förlåt i förväg om det är en dum fråga😅
Svar
14
· Visningar
1 355
Senast: iliedtoday
·
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Islaend
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka