FB hjälp! känner mig desperat.

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare citronmarmelad
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 524
C

citronmarmelad

Skriver anonymt då jag har ett psyko efter mig och jag vet inte om hon vet att jag är på buke.

På FB har jag så att bara mina vänner kan se det jag skriver, jag har såklart inte denna människa som vän men på något sätt har hon fått reda på saker jag skrivit.
Vi har heller inga gemensamma vänner så att dom har kunnat läsa och "skvallrat" det är jag 99% säker på.
Finns det något annat sätt än att hon haft mitt lösenord som är möjligt?
Det finns möjlighet att hon kan ha haft det då vi var vänner tidigare och jag har använt hennes dator.
Någon kunnig? har försökt googla för allt jag är värd men kan inte komma på hur tusan det gått till!
Hon har även kommenterat, vilket syns på min mail (får mail när någon kommenterat något på facebook) men det syns inte på min facebook sida bara i mailen jag fått.
Så om hon tillfälligt låst upp för att kunna kommentera?

Någon som har lust att hjälpa mig för jag vill stänga henne ute!

Sv: FB hjälp! känner mig desperat.

1. Byt lösenord (till ett ordentligt)
2. Det är den där sista procenten...

sök igenom alla inställningar du har, det finns massa kryphål. Bl annat nån stans att om man googlar så hittar man något som nån skrivit (ja, nu är ju absolut inte jag någon data människa så det var ju inte lätt att förklara)

du ska oxå blocka denna person.
om du skriver något i din status, så ser bara dina vänner det- men om denna personen söker på någon av dina vänner, och där kollar vän listan så ser personen allas senaste status.....

byt lösenord!!

Finns inga andra sätt alltså?

Då borde jag vara ganska trygg nu för jag har nu bytt lösenord (överallt) och rensat bort visas frågetecken dom få frågetecken jag hade.
Har även slängt ut ett litet bete, så om hon nappar har hon lyckats hålla hemligt att hon är någon jäkla super hacker..

Har gått igenom allt tycker jag.
Har även tagit bort alla applikationer och gått ur alla grupper.
Även tagit bort att sökmotorer får visa resultat från min sida.
Tack för er hjälp känner mig så hjälplös när jag inte får vara ifred någonstans.
Hon har ju även tagit bort glädjen med min blogg som jag inte vill lösenordskydda för då tappar den helt sitt syfte..
Börjar känna mig ganska less :(

hon kan ha skapat sig en påhittad identitet oxå, annat namn o bild......
Då kan hon plötsligt dyka upp när du minst anar det....

Jag är säker på att alla personer är dom dom är och jag kommer vara väldigt försiktig med att godkänna någon.har lite vänner i sammanhanget "bara" 70 stycken.

Ja det är verkligen en baksida.
Och det är ju inte nådiga saker hon säger heller (mest lögner resten överdrifter), jag tycker personligen att jag oftast är för snäll så jag har aldrig varit med om något liknande tidigare, ingen har någonsin hatat mig på det här sättet.
Så jag har varit fruktansvärt ledsen också men jag inser att det inte är någon idé

En som skickat en vänförfrågan kan se allt du gör och lagt ut tills du avslagit begäran :crazy:

okej tack kan vara riktigt bra att veta.
Har lagt till henne och hennes mail på blocklistan men man är ju ändå inte säker. :crazy:

Och det kan inte vara så att hon har någon utav dina vänners lösen då?

Eller att hon uppger sig för att vara någon utav dessa?

Ne jag tror inte det.
Är ganska säker på att det är mitt lösenord för hon kommenterade till och med och för att göra det måste hon ju ha låst upp?
Och det konstiga också är att hon inte ha någon facebook.
Hon har kommenterat med sitt namn men det är svart och oklickbart.
Om ni förstår hur jag menar?

Jag fattar inte riktigt hur hon gjort det, gjort en facebook och sen tagit bort den?? :confused:

Det kan vara så att hon har facebook, men har ställt in att den inte ska vara sökbar, och att man inte kan se nåt hon gör etc. Då går det inte heller att klicka på namnet för att se profilen, den är liksom helt stängd. Hon kan då bjuda in folk som vänner, men ingen kan be att få bli godkänd.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 070
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 637
Senast: Lavinia
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har... 2
Svar
39
· Visningar
7 443
Senast: mars
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste... 2
Svar
28
· Visningar
9 860
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka