Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fast plockas trådar bort som funnits i några månader bara och som inte vart skriven i på ett tag ?? Alttså, bara stått stilla. Jag trodde dom plockades bort om det bröt mot forumreglerna...och att länka inom forumena kan väl inte anses som regelbrott ?
Det kan också bero på sådana saker som att t ex jag då jag tar över ett forum går igenom gamla trådar och rensar sådana som inte följer bukes nuvarande regler.
Dels kan det vara så att tråden har väldigt inaktuell information (t.ex. trådar om tävlingsreglemente) eller att någon helt plötsligt grävt fram någon gammal tråd och gjort den aktuell på ett dumt sätt. Dessutom händer det faktiskt att helt seriösa trådar spårar ur när någon länkat till dom. Det kan gå snabbt.
Skola & Jobb
Hur hade ni hanterat denna situationen?
En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något...
Bukefalosnyheter
När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Hundavel & Ras Det är knappast ett problem med en begränsning på 500 individer om man är intresserad av vilka uppfödare som använder sig av BPH i nutid...