fel på webbplatsens säkerhetscertifikat?

Magnum

Trådstartare
"Ett problem har uppstått med den här webbplatsens säkerhetscertifikat

Säkerhetscertifikatet som presenteras av den här webbplatsen har utfärdats för en annan webbplatsadress.

Problem med säkerhetscertifikat kan tyda på att någon försöker lura dig eller snappa upp data som du sänder till servern. "

Vad gör jag åt det? Det är en stor känd sida och när jag ska logga in kommer jag inte längre än till detta.. Jag kunde logga in från annan dator några timmar tidigare och som vanligt under gårdagen.

Sv: fel på webbplatsens säkerhetscertifikat?

Kan nog vara samma sida som jag hade samma problem med. Jag testade med .com och det funkade annars vet jag inte.

Tack!
Ja det verkade funka med det, skönt!

Facebook antar jag att det är? De har varit lite slarviga med sitt certifikat, så det funkar bara på www.facebook.com och facebook.com, inte på sv-se.facebook.com som skulle behövas också.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 248
Senast: Rie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 711
Senast: Pratsch
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare... 2
Svar
33
· Visningar
12 108
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte... 2 3
Svar
46
· Visningar
6 644
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka