Felsökning tvättmaskin

PrittePuff

Trådstartare
Vår tvättmaskin tar inte in sköljmedlet.

Vad kan det va för fel? Hur kan vi åtgärda det?

Vi ska ändå köpa ny om några/nåt år. Men om det gick å göra nåt lätt å smidigt för att få igång det :/

Tillhör inte frågan, men du vet att sköljmedel är helt onödigt väl? Och inte bra för miljön.

Heheh, jepp, jag använder inte det men när jag skaffade min sambo så fick jag en 16årig bonusdotter som absolut måste tvätta med sköljmedel. ^^ och detta med sköljmedel är inte en viktig sak att bråka om med 16åriga dottern, då har vi viktigare saker som rökning, fester och fler olika "pojkvänner" ^^

Liknande trådar

Hemmet Jag ska flytta till hus där det inte finns torktumlare. Det är tveksamt om det ens får plats en (huset är litet). Jag har tvättmaskin i... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
2 707
Senast: hollypolly
·
Anläggning Vi har i flera år haft en skottkärra till mockning i grön plast, väldigt lätt och smidig. Lagom stor till ett litet stall. Nu har den...
Svar
11
· Visningar
642
Senast: Freazer
·
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
419
Senast: Anna-Bella
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
370
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka