Festkläder med westernstuk?

Tussemaja

Trådstartare
Nån som vet vart jag kan hitta westernkläder åt det mera festliga hållet. Att ha på bröllop till exempel - för både brudpar och gäster.

Sv: Festkläder med westernstuk?

Nån som vet vart jag kan hitta westernkläder åt det mera festliga hållet. Att ha på bröllop till exempel - för både brudpar och gäster.

finns en affär i GBG som hyr ut alla möjliga olika kläder.... Teaterbutiken...

:idea: va är det här? det är väl inte så tussemaja att din vänsterhand ska bli tyngre./Nyfiken i en strut;)

He he, man får väl i alla fall gardera sig om det ä nån som vill ha en... :smirk:

Liknande trådar

Utrustning Har sökt men hittar inte.. En Simco Western sadel med en stämpel 2 uppe under fender, är det bom storlek och vad är det för storlek? Dom...
Svar
0
· Visningar
110
Senast: Puh
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 212
Senast: Lingon
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 858
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • Bästa länet för häst?