Fiberplex OCH ProEquo

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare gilboa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 208
G

gilboa

Har en häst som har problem med kolik.En veterinär rekommenderade Fiberplex. Nästa gång jag fick ta ut veterinär, så fick han de vanliga sprutorna Beviplex och Vetalgin. Och så fick jag även ProEquo att ge till min häst.
Veterinären tyckte att jag mycket väl kunde ge BÅDE Fiberplex och ProEquo. Jag tycker att det blir lite kaka-på-kaka...

Sv: Fiberplex OCH ProEquo

Din vet menar säkert att du ska kombinera bakteriekulturen med de för bakterierna goda fibrerna. Tanken är klok. Inte tårta på tårta utan jordgubbar med grädde. HH

Sv: Fiberplex OCH ProEquo

Tack för förklaringen. Den var bra. Skönt att kunna få sig ett skratt mitt i allt detta jobbiga. Fick en liten längtan efter sommaren nästan, jordgubbar.... Jag kör på med både ProEquo och Fiberplex:)

Liknande trådar

Hästvård Jag pratade med två veterinärer på kliniken när jag var där för Barkas senaste ultraljud. De kunde båda tänka sig att problemen vid... 2
Svar
20
· Visningar
1 844
Senast: sorbifolia
·
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
668
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
2 016
Senast: tanten
·
Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 056

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka