Fick höra en sak

Sv: Fick höra en sak

Har funkat klockrent för oss, så vi tänker inte byta sätt till nr 2.;)

Det går säkert bra, men man vet aldrig vad man får för barn (syskon kan vara väldigt olika har jag hört).

Jag hade många tankar innan jag fick barn, några saker blev som jag tänkt mig andra inte... ;)

Sv: Fick höra en sak

Sånt trams.

Mina barn hade inte ens egen säng förrän de var kring två. Både jag och barnen sov allra bäst tillsammans. Man slipper gå upp för att amma, somnar bara om tillsammans när bebin ätit klart.

Det händer fortfarande att min dotter (12) kommer ner och vill gosa. De är alltid välkomna.

Liknande trådar

Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 133
Senast: Amha
·
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 435
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 814
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 078
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur