Fiiiina sidepull

• Western
  • Trådstartare Trådstartare voltigehoppare
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 138
V

voltigehoppare

Vart finns dom kära westernbukare? :D
Vill ha nåt lite speciellt mer än dom gamla vanliga, fina spännen osv. Några tips? Bilder på era fina? :banana:

Sv: Fiiiina sidepull

Försök inte, jag vet ju att dom finns där ute :D :angel:

Eftersom sidepullen är ett träningsredskap som man inte får tävla med, är nog de flesta av bruksutförande och inte särskilt ”fina”. Fråga efter bosaler istället så kan du nog få se…

Attsingen då, jag som tycker jag sett så fina i "senaste westernbilden" bland annat. Ja ja :D

Meeen dom kan väl vara fina för det? Jag menar inga överblingade saker :) Som exempel ett sidepull jag lånade för länge sen när jag skulle prova det på min pålla, det hade en liten blomma "inristad" i varje liten nit det va nitat med. Såna saker..

Ett tips är att kolla in Nature Farms hemsida. :)

Liknande trådar

Hemmet Nu står vi i startgroparna hoppas jag för att renovera vårt icke helt funktionsdugliga badrum från -80. Men jag tar gärna emot tips om... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 472
Hemmet Har ni tips på bra lakan? Vill inte ha silkiga, mjuka och sladdriga lakan utan såna som är mer som gamla bomullslakan man kunde stärka... 2
Svar
23
· Visningar
1 219
Senast: Badger
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
751
Senast: Hajfisk
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 743
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V