JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Filip Ågren vann YR-finalen
Moderator
Hästnyheter
Förstaårssenioren Filip Ågren vann en bil när han hoppade hem segern i Runsten Equestrian Grand Prix på söndagen. Andrea Falk vann unga...
Hästnyheter
Det blev en andraplats för Karlstadsryttaren Filip Ågren och hästen Cardina i 1.45-hoppningen i Göteborg Horse Show. En merit han rankar...
Hästnyheter
Göteborg horse show är i gång.
Värmlänningen Filip Ågren, 21, som är en av totalt fem svenska U25-ryttare som kvalificerat sig till...
Hästnyheter
Wermland Equestrian Games är över.
För Filip Ågren och comebackande Cardina gav tävlingen på Hammarö glädjande besked.
– Det här var...
Tjockistråden 4
Kropp & Själ Inte vägt eller mätt mig ännu sen jag började om med att regga i lifesum. Hållt ganska max 1500 kcal de senaste dagarna, idag lite över...
Fjordfrälst
Alldeles nyss
Svar: 553
Visningar: 42 366
Allmänt
Vad läser du just nu?
Kultur Jag har hittar en deckarserie som utspelar sig på Island och som är annorlunda på ett trevligt sätt. Första delen heter Hildur och...
Silver Girl
4 minuter sedan
Svar: 1 633
Visningar: 77 610
Allmänt
Höstföräldrar 2023
Gravid - 1år Oj, det lät långt emellan tycker jag. Med storebror som är 3,5 år nu vet jag åtminstone att vi hade en kontroll vid 2,5 år, jag tror...
Human
24 minuter sedan
Svar: 543
Visningar: 61 195
Barn
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Lily har bestämt sig för att överge lägenheten. Nu bor hon på balkongen. Vädret är fantastiskt och jag har satt ett kompostgaller vid...
Red_Chili
12 minuter sedan
Svar: 1 429
Visningar: 87 920
Hund
Oseriös avel 2023
Svar: 1 945
Visningar: 188 126
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Nu har mina guramis en ny kull :rofl:
De små ligger precis under vattenytan igen. Jag ska flytta dem senare till ett räkakvarium. Har...
Red_Chili
34 minuter sedan
Svar: 1 465
Visningar: 44 812
Djur