Filipstadsritten!

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare cano
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 405
Sv: Filipstadsritten!

Shaggy skrev:
Hm
Jag tycker listorna ser väldigt skumma ut nu också. Om man tittar på dig så ska du enligt listan ha ridit första slingan med hastighet 11,1 km/h andra slingan 11,6 km/h och totala hastigheten 12,7 km/h. Hur går det till?
Tittar man på de som red CR så är det samma sak fast åt andra hållet. Första 8,0 km/h andra 9,1 km/h och totalt 6,3 km/h. Den siffran stämmer inte 50/6=8,33km/h så dom får nog räkna allt igen och redigera en gång till.

Hej!
Tyckte också att det ser konstigt ut, men räknade på totala hastigheten och den stämmer.
Min snitthastighet på 1:a sträckan får jag till 13,5/ km/h (stämmer inte enligt lista) och den 2:a till 11.61 km/h (den stämmer enligt lista).
Den totala snitthastigheten får jag till 12,73 km/h så den verkar också stämma.
/Camilla

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 144
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 548
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 817
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 950
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka