Bukefalos 28 år!

Filmtråd!

Sv: Filmtråd!

Vet du vad.... Jag blev alldeles varm i kroppen av att se den där filmen!

När din mamma(?) fick honom i famnen och det där leendet, när din pappa(?) höll i honom, såg först ut att tänka lite "Jaha... en valp... hur ska det här sluta" tills valpen slickade honom och man såg hur han smälte. :love:
Sen att få se den där glada vuxna hunden. Underbart!

Nej det är verkligen en av de bästa filmsnuttarna jag sett på läänge!:p
 
Sv: Filmtråd!

Nemen haha tack alla, vad roligt att ni gillade den! Nu är det tre år sedan vi hämtade fisen. Tycker låttexten stämmer bra in på filmen också ;)

Det där med (pappa) låssaspappa ;) det var helt sant, han var så emot att skaffa denna hund, han skulle aldrig aldrig gå ut med "hundjäveln" haha, men när vi hämtade Barras, smällte han. Idag är det husses guldklimp!! Han älskar verkligen sin hund och skämer bort han totalt!
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 317
Senast: jemeni
·
Hundträning Igår var vi ute ett par timmar men såg till att Alvin och Milou hela tiden hade tillgång till skugga och vatten och dom hade kylvästar...
Svar
16
· Visningar
2 486
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Idag ställde jag ut min egenuppfödda valp Peggy på hennes första utställning och min första sedan januari 2020. Peggy har hunnit bli 6...
Svar
4
· Visningar
883
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 786
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp